دوره جذب Fundamentals Explained

Wiki Article

یکی از راه های مهم برای رسیدن به خواسته و اهدافتان رضایتمندی و راضی بودن از شرایط الانتان است. شما باید از شرایطی که الان دارید رضایت کاملی را داشته باشید.

دوستان عزیزم می خوام به شما بگم که اگر تازه با قانون جذب آشنا شدید ازتون می خوام که تمام تمرینات قانون جذبی که به شما خواهیم گفت را هر روز انجام بدهید تا ذهنتان عادت کند و ارزش خواسته تان را ارسال کند.

من دوست های منفی دور و برم زیاد دارم ولی واقعا نمیتونم ولشون کنم چون خلی دوسشون دارم

در کارگاه های دارای طبقه بندی مشاغل فوق العاده جذب جزو مزد مبنا نیست بنابراین حق جذب در این نوع از کارگاه ها در حقوق مبنای کارگران جای ندارد.

 بر اساس قانون جذب شما میتوانید هر آنچه را که انتخاب میکنید داشته باشید و اصلا مهم نیست که چقدر بزرگ باشد.

 نرسیدن به باور فراوانی در دنیا باعث می شود شما خودتان را در زندگی محدود کنید و نتوانید از این قانون نتیجه بگیرید.

 چنانچه در قراداد کارگر حق جذب وجود داشته باشد موقع تغییر سال و شروع سال بهترین دوره آموزش قانون جذب محمد جانبلاغی ۱۴۰۰ باید حق جذب نیز به اندازه افزایش حقوق و سایت محمد جانبلاغی دستمزد ۱۴۰۰ افزایش پیدا کند.

با توجه به قانون جذب کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید میکند را کنترل کند، و احساسات به بهترین دوره جذب محمد جانبلاغی شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید. زمانی که بهترین دوره جذب سایت جانبلاغی احساس خوبی داشته باشید، دارید به خواسته و اهدافتان نزدیک میشوید و زمانی که احساساتتان بد باشد دارید ناخواسته هایتان را جذب میکنید.

آیا حق جذب در اضافه کاری و سنوات و عیدی و پاداش تاثیر دارد؟

مرسی ممنونم بابت راهنماییتون پس یعنی من از این به بعد باید احساسمو خوب کنم فکرای منفی رو از خودم دور کنم و هدفایی که دارمو بنویسم وتصور کنم که اون هدفارو الان دارم دیگ همینا کافیه؟

 فردی که عزت نفس بسیار بالایی دارد اعتماد به نفس بالایی هم دارد. اما فردی که هیچ از عزت نفسی ندارد و خودش را یک شخص ناتوان و حقیر می داند نمی تواند به درستی از این قانون جذب کائنات استفاده کند.

کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند آن ناخواسته یا خواسته را وارد زندگیتان می کنند .

شکرگزاری ارتعاشتان را بالا میبرد. شاید برای استفاده از قانون جذب وقتی میگوییم که باید احساساتتان را خوب کنید، خوب کردن احساس کار سخت و دشواری به نظر برسد، و ممکن است بابت خوب کردن احساساتتان هر کاری کنید اما به این راحتی احساساتتان خوب نشود!

بستگی به قرارداد کار دارد. در غیر طبقه بندی مشاغل در شروع هر قرارداد توافقی هست. در طبقه بندی مشاغل بستگی به طرح کارگاه و شغل کارگر دارد.

Report this wiki page